Autor |
Wiadomość |
MarTiTa |
Wysłany: Czw 6:31, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
od ktorej przyjmuje p szerenos? |
|
Mośko |
Wysłany: Śro 22:58, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
dzięki |
|
manderley |
Wysłany: Śro 20:37, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
Mośko napisał: |
a ja się spytam tutaj bo wydaje mi się, że ktoś jużto gdzieśp isał, ale znaleźć nie mogę, w jakich godzinach i gdzie trzeba zanieść jutro projekty? |
W temacie z ocenami za zaliczenie |
|
Mośko |
Wysłany: Śro 20:22, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
a ja się spytam tutaj bo wydaje mi się, że ktoś jużto gdzieśp isał, ale znaleźć nie mogę, w jakich godzinach i gdzie trzeba zanieść jutro projekty? |
|
_anka_ |
Wysłany: Śro 12:07, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
a ja już wiem o co kaman
do każdej umowy są jakieś załączniki, np. oświadczenie o kwalifikowalności VAT, albo oświadczenie o wyborze sposobu zestawiania dokumentów.
wszystko jest na stronie, przynajmniej jeśli chodzi o PO KL |
|
tomek |
Wysłany: Śro 11:49, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
Przyłączam się do pytania _anki_
O co kaman? |
|
_anka_ |
Wysłany: Wto 20:06, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
Tala napisał: |
5) folder ze wzorami załączników.
|
ktoś wie o co w tym punkcie chodzi?? |
|
samedi |
Wysłany: Wto 15:57, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
a co z regulaminem konkursu? i jak ma wyglądać ta dokumentacja konkursowa??? ;/ |
|
alfto |
Wysłany: Pon 18:54, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
no a z tego co kojarze to nam w ogóle coś o pendriveach mowila... i tylko o wordzie i projekcie (grupa 2.2) |
|
manderley |
Wysłany: Pon 18:45, 15 Cze 2009 Temat postu: Re: Projekt - prawidłowa kolejność podpunktów |
|
Tala napisał: |
Czy ktoś może zweryfikować czy to jest prawidłowa kolejność w projekcie, którą dyktowała p. Szerenos? Mogłam czegoś nie dosłyszeć.
1. Informacja o beneficjencie
2.1 Ogólny opis przedsięwzięcia
2.2 Harmonogram przedsięwzięcia
2.3 Kosztorys przedsięwzięcia
3.1 Opis wybranego działania
3.2 Dokumentacja konkursu
3.3 Koszty kwalifikowane
3.4 Wskaźniki produktów i rezultatów
3.5. Kryteria oceny projektów |
Mam to samo - jedynie kolejność harmonogramu i kosztorysu odwrotna, ale to raczej nieistotne. |
|
Tala |
Wysłany: Pon 18:42, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
no to fajnie wiedzieć |
|
Voodoo |
Wysłany: Pon 18:23, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
drukować nic, powiedziała, że jest to zbyt kosztowne, żebyśmy dali wszystko na płytach. |
|
dagi |
Wysłany: Pon 18:21, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
no nie wiem w takim razie Pani mgr wszystkim grupom co innego mowila, dzisiaj nam zapisala na tablicy to co wyzej przytoczylam jako niezbednik na plytce i dodala ze juz komus te info przekazywala |
|
Tala |
Wysłany: Pon 18:20, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
No dobrze ale do niektórych działań nie ma generatora wniosków... Poza tym cytuję:
Na płytkach powinny być następujące materiały:
1) projekt-word
2) wypełniony formularz wniosku-forma zapisu dowolna (wydruk pdf, dokument
w word)
3) prezentacja
4) folder z najważniejszymi dokumentami, z których Państwo korzystaliście
(PO, uszczegółowienie, dokumentacja konkur., wytyczne etc.)
5) folder ze wzorami załączników.
Czyli co mamy wydrukować? |
|
Ciemny |
Wysłany: Pon 18:02, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
tego co robilismy w wordzie nie mamy dawac babka mowila ze to jest dla nas zeby nam latwiej sie uzupelnialo w generatorze |
|